PeterHansen ZWEMPA Citatmaskinen Alex. Först ”Jag älskar Kalmar” när han provspelar med Öster. Sedan ”Jag är väldigt taggad på att flytta upp till Borlänge” vilket ingen någonsin tidigare sagt.
rasmooo PeterHansen Det var ju nästan mer highlights på vår kortsida. Måste vara svårt att göra highlights på en spelare som alltid står rätt.
xonitex Vafan. Ska man få upp hoppet nu??!! skriv på Adam! Stålarna till Öster alla dar. Så länge vi har till hyran kvar! Ska vi plocka upp våra feta januaricheckar o göra fog för ramsan eller? Kämpa.
Alex Man undrar om det finns någon chans för Öster att signa Adam. Om det finns hade det varit sjukt att bara fylla tipshallen på fredag och sjunga tills han skriver på kontraktet
Calle01 Brukar inte vara mycket sånger under premiärträningen, men på fredag kanske det är dags att damma av en ramsa som kördes mycket under senjösten 2024? Ni vet vilken jag menar....
Hasse-Hattrick Roligt när Öster idag presenterar värvningen av en gambiansk landslagsback och alla blir besvikna över att det inte var ABW...
KamiKnazen Inatt drömde jag (på fullaste allvar) att jag var på premiärträningen och ABW skrev på live inför publik och vi skanderade "Adam skrev på, skrev på, skrev på..." 🤷
LinoBoll Någon har alltså kritat enligt insta och nu sitter man och intalar sig själv att det är ABW:s steg. Å andra sidan tycker jag att det ser lite stappligt ut och mina tankar går till en målvakt. Å tredje sidan går väl alla stappligt i snön.
Bollen81 En tanke som slog mig kring träningen på fredag. Brukar klubben göra så stor sak över första träningen…??
antzzo stefanps kul, det här är en bra spelare. Nu har vi lika många Olsson som Musa i laget. Olsson, Olsson, olsson, olsson, olsson, olsson FILIP Olsson, Olsson, olsson, olsson, olsson, olsson Dennis (Istället för heja, heja heja...)
JFA Värvningen av Olsson känns mer som en förlust i och med att det väl med säkerhet innebär att Ljung slutar. Ge mig hopp (och gärna en spider förklarad av nyblom om att det här är något roligare än vad jag känner just nu).