Gurröö Har för mig majoriteten här inne var mycket skeptiska till KHJ också, och det föll ju ganska väl ut trots allt.
Ozze Tamminen sågad, Sanyang sågad, folk tveksamma till Ask. Christiansen har spelat en säsong i norska andraligan och i flera år innan dess i högstaligorna i just Norge och i Danmark - gubben är nog inte bättre än Neil Hlavaty. Fina, fina East Front form. Nästan så att man saknar oldtimern för på hans inlägg var det kvalitet i jämfört med många andra.
Vikash Ozze Håller med i sak men låt Neil Hlavaty vara! Han gav mig hopp om att också jag en dag skulle kunna spela för Öster!
Mrking Vi ska vara glada att vi kan ta en spelare med den meritlistan och i den åldern. Att förvänta sig mer än det är inte realistiskt. Tycker att Lindahl, Ask och dansken (förhoppningsvis) ger hopp om en stabil defensiv
Ols Mrking Mattis o Kricak har visat i träningsmatcherna att de håller en bra nivå o kommer definitivt ge Öster en stark defensiv under året.
Redarmy88 Jävla gnäll Mina damer och herrar övre halvan för Öster 2025 sug på den, vi ses i Norrköping! 🔴🔵
lemon 133 matcher i danska högstaligan och 42 i norska högstaligan. Känns riktigt bra att få in en rutinerad sexa i detta läget. Nu kan Seger och Ask få mer utrymme att leka loss i offensiven.
GNA lemon Instämmer helt, väldigt spännande hur detta nyförvärv kommer påverka övriga mittfältare offensivt
Söder Eller så är man bara hejarklack och helt okritisk. Klockrena värvningar: Ask, Lindahl och Sanyang. Tveksamma dansken och Kouakou. Tamminen mycket intressant. Dennis O bra truppvärvning.
Horn Söder Kan du specificera varför du är så skeptisk till Mads-Magnus? Jag tycker de låter som vi värvat precis den rutin och profil som vi alla önskat. Visst han har spelat i norska andraligan men Stabaek har åkt jojo ett tag och är ingen sopklubb. Är det månne ärren efter ” den bedrövlige dansken” som sitter i?
Pelle Exakt den typ som man hoppats på när man hör honom beskrivas. Stor och stark duellspelare som kan passa bollen.
Zingo Jag hade iallafall inte förväntat mig något "bättre". Lite spännande är det faktiskt, tre år i den åldern känns också tryggt. Man får känslan av en spelare som söker en ny utmaning och förstår vad som förväntas av honom. Sen är det ju på planen det hela sker. Och i omklädningsrummet. Men tänker vara positiv till motsatsen bevisats.