rasmooo TerrorTeddy En sexa, en åtta och en ytter måste in. Sen gärna en ung mittback som backup bakom Starke Hedlund.
Slangen TerrorTeddy JJ sa väl mer eller mindre rakt ut i någon pod att man söker en anfallare till när man släppte Hoel. Edit: Var ju iofs innan Poppler kom insåg jag nu.
Ruuben En Islamovic-typ som levererar 10 mål är förmodligen nödvändigt. Endast Aliev och Poppler är till att gambla, med tanke på att ABWs räkmackor försvinner också. Får se om den gubben dyker upp till våren eller sommaren.
Old Chap Tittade just på Nottingham, mitt lag i England, och noterade hur mycket en toppklass målvakt betyder för ett lag.
Calle01 Old Chap Forest är mitt lag också. Kul att vi är två på detta forum. 😀 Sels är grym i målet. Men för Östers del tycker jag vi kör med de målvakter vi har. Satsa pengarna på andra positioner.
Ols Front Samtidigt lär nog Öster få försvara mer än vad laget kommer att anfalla. Det, försvar, är inte Lindahls starka sida. Hade det varit det hade Öster inte haft någon möjlighet att värva honom.
ubie67 Man kan undra varför denna nya hb ej riktigt platsat nu i flera lag på raken, är det pga konkurranssituation eller helt enkelt avsaknad av defensiv förmåga, snabbhet ju bara en detalj av många i spelet som i det stora hjälper föga?
Jovars ubie67 Flera lag på raken? Han var ju ordinarie både i Degerfors och i Kalmar när dessa lag spelade i allsvenskan?
Jovars ubie67 Han spelade i Degerfors och Kalmar efter sejouren i Bodö. Se statistik. Glöm inte heller att Bodö är ett av Nordens bästa lag. Inte svinenkelt att ta en ordinarie plats där.
Slangen I Kalmar var han ju stundtals bärande. Noterar att någon på deras forum t.o.m. hävdar att de inte hade trillat ur om han hade varit kvar.
VV-Oppnasitt84 Gäller ju ändå att vara någorlunda realistisk. Hade han platsat i Bodö eller Häcken hade han inte gått till en nykomling i AS. Däremot har han tydligen gjort det tillräckligt bra i mindre klubbar tidigare för att de större ska ha fått upp ögonen för honom. Tror det kommer bli en viktig spelare och att det nu är färdigvärvat med yb då vi har Bergquist/Olsson och Lindahl/Varmanen. Adjei får lånas ut och Thorri kan släppas till första bästa klubb som visar intresse.
Strand Är det någon här som har koll på om Gustaf Norlin är något att ha? Jag tror att han spelade med Axel Lindahl i Lidköping för många år sedan och han står utan kontrakt i dagsläget.