Vikash Jovars Alltid saknad, aldrig glömd. En av de märkligaste värvningarna de sista 20 åren, allt sammantaget. Undrar verkligen vem som tyckte sig ha sett något intressant i honom och vad det intressanta var… Men men, all lycka framöver till Thorri.
Ingemar Vikash Trendigt med konspirationsteorier nu jag vet men… Om 10-15 år när Don Vito nedtecknar sina memoarer och kommer till kapitlet ”Mitt största misstag” så erkänner han sålunda att han köpte fel tvilling av bröderna Thorrisson. När han kom till Öster såg jag en hyfsat snabb och stark spelare med bra lungor, ungefär som Runar minus inkasten, som mycket väl kunde ha tagit plats på ett framgångsrikt sätt.
jon Vikash Jesper Joby, Petar Petrovic i fjol, Morten Sundli. Finns många märkliga värvningar. Thorri gjorde väl ändå några matcher och fanns vissa förhoppningar eller? Tror man bländades lite av den lyckade Runkiaffären strax innan också
east1930 Är väl bara att inse att denna värvning var helt fel. Kontrakt två år till så se till att han får lämna och få speltid någon annanstans.
Ingemar Slangen Ibland kan även andra saker än utseendet förvilla. 1968 års mest sensationella proffsövergång var Djurgårdens mittfältare Roland Magnusson när han gick till Altay i turkiska ligan. Magnusson hade fram tills dess gjort några säsonger i Djurgården som anonym mittfältare ute på kanten, satt ofta på bänken och var absolut ingen stjärna. Efter redan ett halvår kom han tillbaka till Sverige och så småningom kröp det fram att den turkiska klubben hade förväxlat honom med Blomstermålasonen Roger Magnusson (Calle Johanssons morbror) som vid den tiden spelade i Juventus.
Apotekaren jon Filip Thurn! Då han fick 2 årskontrakt sa han det är gött då kan man göra en halvdassig första säsong och ändå vara kvar!
Vikash jon Är ju inga lyckade exempel men tycker Thorri bräcker dem alla om man ser till helheten. Som t ex att han fick typ ett livstidskontrakt och att vi inte ens hade behov av en högerback när han kom.
jon Vikash Det var en dålig värvning, inget snack, bland de sämsta på länge. Men inte MÄRKLIGASTE, det var det ordet jag reagerade på. Fanns ändå förväntningar på Thorri. Morten Sundli fattade ju ingen varken före, under eller efter hans tid i Öster vad han ens gjorde där.
stefanps "Thorri är en modern försvarsspelare med en snabbhet utöver det vanliga. En spännande spelare som kan spela på båda kanterna men främst till höger. En spelartyp som vi verkligen tror kommer att passa vårt sätt att spela väldigt bra." https://ostersif.se/a/oster-varvar-thorri-mar-thorisson Fanns ju givetvis förväntningar när man hörde detta...
Kalle Dahl Det var ju skönt, uppenbart det bästa för bägge parter. Då önskar vi Thorri lycka till och så får vi försöka klara oss med 3 högerbackar.
Sääf Sr Nästa, utlån av adjei. Förslag på klubbar: Oskarshamn Hässleholm Falkenberg Huskvarna Ängelholm