Bancroft och @Zingo här inne tyckte att han väl ingenting var att ha
Hahahaha! "Plus 20 år jag är fortfarande inte bitter"-edition. Underbart 😍 Håller med om mycket du skriver i övrigt. Det är några nyförvärv + några av våra redan kontrakterade spelare som vi inte trodde på som ändå kommer att glänsa i år. Min senaste miss är Aliev, jag hoppades ju såklart men trodde ärligt talat inte att han skulle göra mer än nåt strömål för oss efter att jag sett honom första gången. Tänkte att det var en sån spelare som bara kan lyckas när det inte är nån större press på honom.
Anders Det tror jag också ställer problem i relationen mellan Jesper och Foyston, och kanske Jesper och Jens. För vilket mandat har en avgående chef? Om det hettar till mellan, säg Foyston och Jesper om en spelarövergång, vem har slutgiltigt mandat att bestämma - den eventuellt avgående chefen eller huvudtränaren? Tvek på den.
Jag köper det resonemanget om det hade varit uttalat att det här var en rent temporär lösning och att JJ slutar 1:a mars. Men det är det inte. Det som både Jens och JJ tydligt kommunicerat - och som mediapersonligheterna missar i sina analyser - är att alla parter är nöjda med upplägget så här långt och att ingen stänger några dörrar. En osäkerhet i en fotbollsförening finns ju alltid, lex Vito t ex.