Lindstig Kan vara så att föräldrar till supportrar under 18 år inte tycker att deras söner o döttrar ska hänga på krogen med äldre o betydligt äldre personer i flera timmar.
TerrorTeddy Sääf Sr Har aldrig sagt att folk är värdelösa. Sluta ljug. Utan mer att skärp till er. Sälj frun. Anmäl er. Stor skillnad. Sen hur folk tolkar det är upp till er. Ni tar väl det personligt och känner sig värdelösa. Mer en pik åt er i så fall.
Sääf Sr TerrorTeddy haha, nog har du varit rätt hård i din ”kritik”. 😎 Jag kommer åka, och jag gör vad jag kan men de gånger jag inte kan vara med blir jag inte mer taggad av att höra en harang…
Sabba Jag tänker att det är många aspekter som väger in i detta som ovan nämnt. Växjö är en idrottsstad av hög klass. Det erbjuds slutspel i andra sporter som kanske folk prioriterar istället. Oftast blir tidiga våren i fotbollen lidande av andra idrottsevenemang som pågår samtidigt beroende på hur det går där.
Choffee Kommer spendera helgen i Norrköping hos en polare och sen se om man lyckas ta sig in och se matchen oxå
Lexxy antzzo Nej. Det är enligt mig rätt svagt. Hoppas på betydligt mer och att jag underskattar antalet som tar sig dit på egen hand.
per gustafsson Lexxy för att sätta det i perspektiv så var det endast en buss som rullade till premiären förra gången vi var i Allsvenskan.
lemon Riktigt jävla bra, men också för jävla svagt. Härligt att så många är anmälda, men för helvete se till att anmäl er om ni velar.
Lexxy Redarmy88 För att bagaren vill ha besked om vad han ska baka så snart som möjligt. Sen är degen det godaste ju.