Szabo lagoh Gällande Rufai läste jag för några dagar sedan om honom i Borås Tidning och där skrev man att Elfsborgs ledning kommenterat att det endast är aktuellt med lån till Öster. Det gör det svårt att första vad han ens gör här.
xonitex Szabo jävligt spännande spelare men som lån är det nej tack. Ska vi låna gubbar från konkurrenter ska de kunna prestera som Cibicki i J södra eller Nanasi hos de onämnbara
Pelle Några punkter efter matchen. Mohammed såg intressant ut. Gabrielsson är ganska spännande. Lån till SE? Daniel Ljung kommer göra 20 matcher i allsvenskan i år. Jag älskar att se HBP spela fotboll. Newman! Seger blir otroligt viktig för oss i år.
ZWEMPA Jag ogillar starkt att det är mer regel än undantag att domarna blåser av träningsmatcher efter exakt 45 minuter. Detta oavsett vad som hänt med byten, skador och maskning. Det gör att tempot blir lägre och att systematisk fördröjning förstör spelrytmen.
stefanps Thorri Mar Thorrissons insats var katastrofal. Chockerande att han inte steppat upp även om det var fel position.
Zingo Några kortare tankar: Jag försöker klura ut vad syftet med Thorrissons första halvlek var. Ny position för att se om det finns nåt hopp någon annanstans än högerbacken? Ny position för att få honom att inse att det är kört och be Öster om att få bryta kontraktet och flytta hem? Kort sagt - det var inte bra. Tyckte synd om Rodic. Kan inte se att t ex Mörfeldt var bättre. Hoppas du såg det också Foyston. Mohammed den mest intressanta av provspelarna, men tillräckligt intressant? Mjaee. Gabrielsson är en frisk fläkt, men Allsvenskan... Jag kan inte se det. I Superettan skulle det kunna funka. Söderberg har inte legat på latsidan i jul. Fick lite Denis Velic-vibbar, ni som minns ni minns. Storkusin Jacob gjorde matchens snyggaste mål och lillkusin Julius såg till att Öster stannade vid 3 mål i andra. Något vettigt min syster faktiskt gjort (skojar bara, det finns någon grej till) 😉 Såg inte Norraspelarna bra mycket bättre ut än Räppes diton? Eller pekar mina glasögon åt norr? Kul tradition och BRA att man tillåtit länslaget att spetsa till det lite mer. De senaste åren har det varit för mycket junisar. Nu kom det med några lite äldre och det blev lite roligare för publiken.