Jovars Fint att ge Rodic en gåva, hoppas det uppskattades. Han har betytt mycket för Öster på flera olika plan under den här tiden. Med den saken sagd kan jag också med enkelhet nämna 50 spelare under ”modern tid” som varit större än honom.
Ostertillsjagdor Davidsson Användningen av "–" gör det tyvärr uppenbart. Under mina 31 år på denna planet har jag aldrig sett någon använda det tecknet förutom just ChatGPT.
Ekström Ostertillsjagdor Användningen av "–" gör det tyvärr uppenbart. Under mina 31 år på denna planet har jag aldrig sett någon använda det tecknet förutom just ChatGPT. Aldrig sett ett tankstreck? Har du läst en bok?
Tompo22 Ostertillsjagdor Finns självklart chans att man använt sig av ChatGPT för att formulera sig på ett professionellt sätt, kanske t.o.m tagit enstaka meningar och termer och klippt ihop det i något värdigt av ett main-account inlägg. Bästa sättet att få reda på om det är AI är väl att antigen klistra in det i ett AI detection system eller i ChatGPT själv. Do that och sen ser vi vart vi kommer. 🙂
Ostertillsjagdor Tompo22 La in den här https://isgen.ai/sv och fick 100% sannolikhet för AI. Ännu en gång har benim rätt 😎
Vilmer Ostertillsjagdor Vet ej vem som har rätt men vad spelar det för roll? Kan du inte fokusera på den fina hyllningen till Roddan istället?
ArO Davidsson en sån mössa vill ingen rödblå missa att köpa, antingen till sig själv eller en perfekt julklapp!
AlexH EF Bromma Jag delar sorgen med dig. Är ständigt omgiven av vuxna människor med baby-blå halsdukar…