Dags för en ny medlemstråd. Förra året blev vi 646 medlemmar, en mycket fin siffra som vi hoppas kunna höja rejält i år. Nu är det möjligt att gå in på sin medlemssida och förnya sitt medlemskap. det kommer även att gå ut mejl inom kort. Vi hoppas att ni alla vill stödja oss även i år, tillsammans skapar vi en allt bättre supporterkultur runt Östers IF. Och som alltid, ju snabbare vi får in medlemmar ju smidigare för oss som jobbar med det!
Medlem 2025
Får samma problem som förra året, flashar bara upp "Ditt medlemskap är redan förnyat"
Är swish med medlemsnummer enkalste sä'ttet då?
Märkligt. Verkar hända då och då. Swish och medlemsnummer funkar utmärkt!
Det verkar funka med förnyelser för de flesta. Tack till er som redan betalat för 2025!
Jag hittar inte information om hur nya medlemmar skall göra för att bli medlemmar.
Kanon! Funkade jättesmidigt i år.
För er respektfulla äldre eller andra vill jag påminna om att det går att betala via plusgiro. 620 24 14-6. 250 riksdaler. Skriv namn och medlemsnummer.
- Redigerad
Tillhör de som håller föredrar att hålla sig lite i bakgrunden. Det gick lätt att förnya medlemskapet.
Ser att i mailsvaret till mig verkar det som jag skulle vara nytillkommen som medlem trots att jag betalt stödavgift sedan ett par år tillbaka.
"Varmt välkommen som medlem i East Front" står det.
Funkade problemfritt. Nu kör vi tillsammans för Allsvenskan 2025.
Lätt som en plätt att förnya..tack vare mailet jag fick från vår eminenta supporterförening.
Kan intyga att det fungerade supersmidigt när jag förnyade åt min ömma moder via länken i mailet. <3
Misstänker att mitt konto fastnat i ngn sorts limbo då jag inte fått förnyelsemail heller, men funkade ju manuellt via Swish.
Väl medveten om att man aldrig ska scanna okända QR-koer lägger jag ändå upp en genväg här om ngn annan har samma strul, det räcker att fylla i medlemsnummer i meddelanderaden.
När slutar man räknas som ungdom och börjar räknas som vuxen? Är nämligen 18 men fyller 19 det här året, misstänker att det är dags för mig att börja pröjsa fullt ut för medlemskap nu
tjacktorsk 18 bast och redan fast på tjack, Satan!
Man räknas som ungdom t.o.m det året man tar studenten vilket iår innebär födda 06 och senare
Fantastiskt gensvar hittills. Många nya medlemmar. Totalt 261 betalande på en vecka! Stort tack till er alla.