Vi ligger nu på 747 medlemmar! Som alltid är det några trogna vänner som betalar in så här på slutet. Så ta chansen, det är aldrig för sent att bidra till supporterkulturen. Förra året var vi 646, så en bra ökning. November håller vi öppet för er som vill bidra med årets peng, tidningar och medlemskort finns kvar. December stänger vi ner och pausar, sen tar vi nya tag i januari! Det blev hissen ner direkt, men Österläktaren har imponerat stort. Tifogruppen har åstadkommit saker man inte hade kunnat fantisera om för några år sedan. Avslutningen var helt magnifik! Tack alla inblandade, tusen tack.
East Front har kunnat skicka stora bortaföljen. Storbussar till BP, AIK och Sirius imponerar. 4 bussar till Peking, HBK 3, Mjällby 3, GAIS 2, Elfsborg 2. Vi har nått en helt ny nivå och står också väl rustade för 2026.
Tack alla för ert trogna stöd var än i landet ni befinner er, tillsammans är vi Östers IF.