Hansen Ett klassiskt exempel av att man tror att det ska lösa sig automatiskt bara för man möter jumbon.
fåtöljsupporter a.k.a. fr Typiskt, går ned sig efter 1-0 målet och tappar press och chansskapande. Lite väl onödigt att släppa in Östersund igen.
Anders @Hansen sa: Ett klassiskt exempel av att man tror att det ska lösa sig automatiskt bara för man möter jumbon. Synd att Öster så ofta går i den där fällan bara. Lite mer tempo i passningsspelet och 2-0 så hade det varit klart.
Plantagenparkeringen @Plantagenparkeringen sa: Kul att se Tatus känsliga fot.. Känns som en 1-1 match idag, energin är sådär på plan. Kom ihåg att Öster hitills i år är ett lag som viker ner sig.
Plantagenparkeringen @Anders sa: Hur är det möjligt?! En målvaktstabbe till i samlingen tyvärr. Skulle säga en Månza- tabbe till till samlingen. Med det sagt hade jag satt in Mattias som startande.
ubie67 @Plantagenparkeringen sa: @Anders sa: Hur är det möjligt?! En målvaktstabbe till i samlingen tyvärr. Skulle säga en Månza- tabbe till till samlingen. Med det sagt hade jag satt in Mattias som startande. Avstängd tyvärr, så inte ens supersub att slänga in.
Rejkan Mycket möjligt att det var kasst var Stulic men Måns. Herregud. En 10 åring vet hur man ska agera i den situationen. Så jävlar dåligt. Men nu vänder vi!
Old Chap Något positivt ändå att Varmanen spelat sin bästa halvlek under detta året. När Silverholt saknas finns ingen bra ersättare.
Plantagenparkeringen Matchen liknar Örebro hemma sist. I jakten på att spela jämnare har vi tappat våra toppar.
Hansen Inkast hemåt, passningar hemåt Återigen: förklara för mig varför man gör så Man skapar inget genom det OCH riskerar att ställa till det i egna försvaret
Plantagenparkeringen Dags att göra lite byten. Ut med Rochester och in med Zahirovic i den positionen. Andre direkt in istället för JW.