Kalle Dahl Två timmar till tävlingssäsongen drar igång, en timme till vi får första elvan. Jag gissar på denna: Wall Tatu Mattis Ivan LB NS Ask Seger Mörfelt Ali Ljung Flera spelare är väl tveksamma, och man lär inte chansa i det här skedet.
ÖIF135 stefanps Nja, inte tillräckligt snabb. Men hade nog passat bra i Söderbergs roll, leverade därifrån i Räppe även fast det är viss nivåskillnad.
somsolen Afroman Det har du nog faktiskt rätt i. Så ställde man upp på träningen. Seger var med men det är min brasklapp då han inte tränade igår, men eftersom han var med när de körde genomgång så tror jag att han startar trots allt
Anders På ett sätt bra att många spelare från förra årets trupp och elva får lira idag. Ett rejält test om de håller på den här nivån.
Ols antzzo Får Häcken "snurr" på sitt offensiva spel kan det förstås rinna i väg. Det kan också ställa ett starkt lag på på plan. Eg bara hb där laget har en svaghet. https://bkhacken.se/nyhet/premiar-i-svenska-cupen-har-ar-matchtruppen?_gl=1*196m2mi*_up*MQ..*_ga*NjA3NjE4OTc1LjE3Mzk4MTExMDI.*_ga_WH5YQ60HKN*MTczOTgxMTEwMi4xLjAuMTczOTgxMTEwMi4wLjAuNDAzMzIwNDYx