ubie67 Sirius dåliga! Haft mer farliga chanser än vi haft o spelat upp sig samt 45min kvar, sakta i backarna!
Front Mycket bättre än senast, känns både stabilare och modigare. Fortfarande frågetecken på defensiva fasta dock
gbjorkman Nåja så dålig är Söderberg inte. Sirius är halvfarliga på kontring och inlägg. Annars tycker jag Öster har bra kontroll. Ljung och Olsson har varit pigga på sin kant
HB352 gbjorkman Vad gör han bra då? Han slår 1 bra passning på 4, saktar ner spelet och kan inte avsluta.
jon Skönt med en bra halvlek efter debaclet senast. Finns lite speed att jobba på. Mycket vända hem och hopplösa försök i mitten men kanske skönt att hålla lite boll
xonitex Så skönt att vi dikterar matchen. Ger lite självförtoende. Och då spelar vi med många som var med ifjol. Kul! Nu skriker jag efter mycket men jag kan sakna mer bollskicklig mittback.
Bonus Väldigt så negativa synpunkter. Tycker Öster har spelat stabilt och bra. Ingen spelare faller ur ramen, men som vanligt är Seger överallt. Nu har han en bra partner i Ask. Kan bli bra det här!
Kullabella Stort plus för musiken som spelas i halvtid på studenternas. Eldkvarn och nationalteatern, satan så fint. Nästan så man fäller en tår här i sjukstugan.
Old Chap Många som saknas i truppen idag. HBP, Lukas och Tamminen exempelvis. Hårt spel på träningarna?
DaKlonker antzzo Satsningen mot Albin var inte heller fin. Ja, det borde det nog varit. Men samtidigt Millerskog är duktig på att fuska. Skönt att han inte fick med sig denna gången
ubie67 Ej solklar men vår serb gick in lite onödigt hårt i situation, hade räckt med täcka bort deras spelare ist för att tackla.