Din betalning har gått igenom Vikash. Ja det har varit en hel del strul i början med nya medlemssystemet, men saker går åt rätt håll! För mig syns allt mycket tydligare nu, trist bara om ni fortfarande får "error" som tack... Men bra att ni skriver vad som verkar galet här. Då vi blev sena med allt blev det ett omvänt upplägg i år; ni som ej betalat avgiften fick er Öster News först för att hinna få med er till löningsbetalningarna! Verkar ha funkat för vi fick in medlemmar i riklig mängd. I detta nu skickas medlemskort och tidning till alla er som betalat från starten i mars fram till 20 april. Ni övriga får vänta några dar till, det tar lite tid med allt.
Jag ändrar era medlemsnummer manuellt så ni hamnar på ert gamla. Det gläder mig att ni anammar min old school inställning till medlemsregistrering. Nu väntar vi bara på postutdelning tre gånger om dagen samt återupprättande av alla nedlagda järnvägsrestauranger!
Och omslaget är verkligen magiskt som du sa i annan tråd. Trevlig läsning alla och tack för ert stöd!