@WittonAlbion sa:
Mitt i allt med Srdjan får vi inte glömma den nästan lika viktiga värvningen av Torbjörn Arvidsson. En mycket kapabel assisterande tränare i en ny, dynamisk roll med a-laget och akademin. Känns lite som en gardering; en assisterande som kan ta över om det går käpprätt…ja, ni vet. Massor med erfarenhet och utbildning på en viktig nyckelposition. Blir inga slöa träningar á la Järdler med spelare som bara orkar i 70 minuter - här har vi två tränare som verkligen tror på en stark fys och kondition hos våra spelare :+1:
+1.
Ju mer man tänker på det är den här delen av anrättningen, Torbjörn, otroligt viktig. Hans kunskap och erfarenhet av svensk elitfotboll, men också av de ledare som han verkat under. WOW. Och hans egen ödmjukhet inför dem och inför det dagliga gnetet att varje dag bli lite bättre och att själv vara med och leda med sitt exempel.
Rasmus kan man tycka får stå ett tillbaka rangmässigt,, men med sitt hjärta för laget så vet vi också att han tar alla rollförändringar med vetskapen om att allting är föränderligt i ett föreningsarbete. Han kommer fortsatt vara otroligt viktig i och runt laget, och jag hoppas nu verkligen att vår trojka kommer att komma samman på ett bra sätt.
Jag hoppas att Jens och Vito ordnar med vandringsutrustning till våra tre herrar och låter dem spendera några dagar tillsammans för att verkligen lära känna varandra, sätta sina roller, innan skolan startar igen.