KamiKnazen Apropå Axel Lindahl (och ursäkta nu om jag missat detta och frågan är överflödig)... är det någon som vet vad han dras med för skada/-or och varför rehab tar sån evinnerlig tid? Är han med på träningar nu? Eller kör eget vid sidan av?
Kalle Dahl KamiKnazen https://www.smp.se/2025-07-02/tungt-forsta-halvar-for-osters-back-varit-en-mork-tid-fran-januari/ För två veckor sen sa han mellan 5 veckor och 2 månader, men det är väldigt osäkert. Har varit på MR och det verkar vara menisk i vänster knä. En ortoped i Gbg skulle in och kolla i knät i den vevan, så de kanske vet mer nu.
Ols sim Även Kouakou? En mittfältare ut o en in. Men redan innan Seger lämnade var vi flera som önskade en förstärkning på mitten. Tycker att det fortfarande borde vara en högre prio än en hb.
sim Ols Kouakou är inte med alls. Västar CLP Lukas King Ivan Ray Finnen Dansken Ljung Tammi Aliev Rodic Wallinder Dennis Starke Mattis Tatu Ask Noah Niklas Udden Joel Patriot
Old Chap Lindstig Enligt vad jag kunde finna är Suhonen 1.75 lång, alltså samma längd som David Seger.
Gurra Kommer leverera, bara Foyston sätter mittfältet nu och låter spelarna jobba tillsammans o få synergi och förtroende för varandra, inga fler olika panik konstellationer!
Lindstig Old Chap Är väl kanske så att alla andra är längre så att han upplevdes kort. Var samma sak med Bojanic. Blev förvånad när jag stötte ihop med honom...
Tompo22 Rätt kul att ha en spelare från finska landslaget i truppen. Spännande och se hur han kommer prestera!
KongoLU Skulle någon kunna be den nya mediesnubben i Öster, som tagit över efter Jonte, att börja lägga ut träningsschemat? Det vore kul att kunna kika förbi någon träning nu under semestern.
Nisses KongoLU nu vill jag inte verka vara dryg men kan du inte kolla med din kontakt i Öster? Gissar att han vet vem ersättaren är och i så fall kan gräva fram informationen?
Calle01 KongoLU Jonte är kvar i Östers IF, om du menar Jonathan Larsson. Den nya mediesnubben ångrade sig och stannade kvar i Östersund.