Redarmy88 Dags att störa ett topplag för första gången i år. Se till att boka biljetter på kortsidan. Mjällbyfansen tror de ska ta över Växjö, de har fyllt 8 bussar i dagsläget och lär fylla nedre kortsida. Växjö är rött och blått
Itij8 Redarmy88 Spelar ingen om hur många bussar de har fyllt,inte ens ens fjärde del av dom är aktiva supportrar.
Kalle Dahl Riskerar avstängning vid gult ikväll: Jacob Bergström (2) Herman Johansson (2) Ludwig Malachowski Thorell (2) Elliot Stroud (2)
ZWEMPA Rykten säger att nio bussar med inavlade minkfarmare är bokade. Tanken är att ha släktkalas i vår vackra stad.
Old Chap Detta ständiga hån som riktas mot andra lags supportrar gör mig illamående. Mjällby verkar att ha samlat hela Blekinge bakom sig.
Kalle Dahl Old Chap Om skämtsamt drivande med ett motståndarlags supportrar gör dig illamående så måste faktiska orättvisor och missförhållanden i världen tynga dig något outhärdligt.
Old Chap HB352 Förmodligen så höll jag på Öster före dina föräldrar var födda. Att kivas med dem som håller på andra lag och då med glimten i ögat det är ok. Men att använda sig av fula invektiv och glåpord är bara pinsamt.
HB352 Old Chap Då får vi vara ense om att vara oense. För jag tycker det är fullt rimligt att använda glåpord och dylikt.