lfcred Det är jävligt enkelt och fegt att yttra ifrågasättande ord om min lojalitet till klubben på ett forum.
Okej, då det här nu är en egen tråd - låt oss ha en sansad debatt om det.
Din lojalitet till Östers IF har jag personligen inte ifrågasatt. Bara ditt agerande på det här forumet som jag (och andra) uppfattar som möjlig trollning i syfte att skada debatten här. Om du menar allvar med att du vill det här forumet och dess skribenter väl så kan du svälja förtreten och gå vidare. För mig är det ingen big deal. Du är inte din första personen som ifrågasätter det här forumet och våra metoder. Men vi finns kvar efter 20+ år medan andra forum dött som flugor så nåt gör vi rätt.
Några goda råd ska jag skicka med också om du tänker hänga kvar trots allt. Håller du med någon om något, skriv gärna det också. Beröm, inte bara döm. Hitta din klick av personer som du uppskattar, ingen uppskattar väl precis alla på ett så här aktivt forum. Stör du dig som fan på någon enskild, mutea den personen. Och - om någon ifrågasätter det du skriver, försök att inte ta det personligt utan ta in vad som skrivs, ibland kanske också lite mellan raderna. Vi gillar debatt. Debatt är kul. Vi utvecklas när vi upptäcker att vi inte håller med någon, vi tvingas tänka till och argumentera för vår sak. Det är bra. Så länge vi inte ser debatten som en duell på liv och död.
Jag hoppas verkligen att du tar till dig av detta och att du vill fortsätta. Du har många bra insikter också. Jag såg t ex en idag i U21-tråden som jag höll med om.
Lev väl, ha det gott oavsett.