DeppigPojk Jag är starkt positiv, bra publicitet till klubben då man är en av de allsvenska klubbarna med mest följare på TikTok, och också är det såklart roligt när man kan pika andra lag och göra deras supportrar arga
ubie67 Kinesisk propaganda-forum toppstyrt av deras sjuka autokratiska regim; tyvärr finns ju det idag knappt något forum som kan anses helt "ren" och tenderar till allt värre med AI-styrning och illasinnade personer som toppstyr detta utav olika intressen, så kanske ändå ok med lite mer spridd publicitet anyhow.
Apotekaren Helt rätt att synas på TikTok så länge den inte är förbjuden i Sverige. Det är där kidsen hänger och en bra plattform att värva nya supportrar
lfcred Personligen tycker jag att TikTok är en app för småbarn så inget för mig men som fotbollsklubb är det helt rätt att marknadsföra sig bland kidsen. Framtiden är trots allt viktigare än historien. Vi kan ju inte enbart vara en klubb för 80 åringar som minns 60-70 talet. Det är på sätt och vis en markering om en ny era i klubben där vi äntligen har insett att det är dags att skapa lite nya minnen och sluta leva på gamla meriter.