DeppigPojk Synd att vår frälsare Aliev inte löser allt, fick ju höra på forumet att hela vårat lag blir usla utan honom men tycker vi är lika usla med honom
HB352 Plantagenparkeringen Så spelare med bäst stats ska hållas utanför elvan för de är bäst som inhoppare. Noterat.
per gustafsson Söder nu är du taskig mot orienterare, alla elit orienterare hade sprungit åttor runt Söderberg. Orienterare tränar till skillnad från fotbollsspelare🙂
Bissan Plantagenparkeringen För mig helt obegripligt, på allvar, att man håller fast vid den uppfattningen när man ser honom spela.
El_barto Bissan Alla sakliga belägg visar att han är vår bästa ytter. Det finns inte egentligen något som pekar i en annan riktning mer än känslor.
Plantagenparkeringen Bissan Förstår inte. Har många här guldfiskminne? När han startar händer i princip inget. När han får komma in så påverkar han matchbilden totalt. Alltså gör han större nytta som inhoppare.
DeppigPojk Ladebäck är en otroligt usel domare, har verkligen 0 förståelse för spelet och blåser konstant sönder matchen. Absolut inte därför vi förlorar men han gör helt enkelt för många fel när han ska blåsa.
Bissan Plantagenparkeringen Den enda matchen han fått starta i år var han vår bästa ytter och den som skapade mest av dem. Var det en klockren insats? Absolut inte. Men fortfarande den enda som skapade något i ett väldigt blekt lag.
somsolen Plantagenparkeringen Håller med helt. Man glömmer också hur mycket boll han tappar när han startar, det är inte med i statistiken. Sedan tycker jag kanske han skall starta ibland ändå
somsolen Mot Värnamo behöver vi inte Noah. Jag är för honom i den här matchen men hans beslut är inte bra.