Moheda Vill också se mycket mer speltid av Olsson på någon position. Han har väl varit ordinarie i allsvenskan förr.
Calle01 Moheda Kanske, men i så fall i ett uselt Helsingborgs IF. Men jag håller med att Ohlsson borde fått fler minuter.
ZWEMPA antzzo fast det är väl ändå poängen som räknas. Inte om man vinner vissa matcher eller inte. Men det skulle ju naturligtvis bidra med att fixa kontraktet att vinna mot våra konkurrenter.
naren Bissan Sa inte Elgen i ARPÖ att Taminnen hade haft problem med lungorna? Sjukt jobbig skada på en spelare som lever på sin fysik...
Redarmy88 5185 sålda. Värnamo kommer med ett bra följe och åker hit för hundringen med buss. Jag behöver inte påtala vikten av att komma i tid och lyfta såväl lag som tränare under uppvärmningen för att vända detta. Vill höra Rodics namn eka under hela uppvärmningen 🔥🔥🔥
El_barto antzzo Wallinder Tatu Mattis Kricak Olsson MC Ljung Patriot Suhonen Rodic Aliev. Ljung är, näst Suhonen vår bästa mitt (alla siffror talar sitt språk). Han ska dock vara i mitten, inte på en kant. Där är han ... inte så bra.