@Calle01 sa:
Nu skall det gnällas lite till på minboll.se. Ingen liverapportering idag. Inte ännu i alla fall. Men den brukar starta ett par timmar innan match, så det blir nog inget idag.
I podden med Vito i torsdags tyckte jag att de puffade för livebevakning. Kanske fått ställa in?
Angående ämnet (som f.ö. gärna får fortsätta i Öster i Media-tråden då den är intressant) så är det många saker som har potential att bli bättre kring matchdagen.
- Låt Radio 1930 köra sina införpoddar, det är det bästa som hänt den mediala bevakningen kring Öster i mannaminne
- Om inte, så förväntar jag mig att Östers bevakning levereras minst lika konsekvent och kvalitativt som ovanstående.
- Öster måste konsekvent publicera elvan (och gärna hela truppen) 1h innan matchstart på sociala medier. Här finns det division 1-klubbar som håller högre nivå
- Alla röster pratar Öster är bra. Kanske kunde de också satsa på en 15-minuters matchdagsspecial för att få upp pulsen?
- Som exilare kan jag tänka mig att prenumerera på minboll/SMP om matchdagsartiklarna skulle ge mig något. Min tolkning av nuläget är att Alla röster är det enda man behöver konsumera ifrån Dan o co
- Idag är det supportrarna som har i det närmsta monopol (på mitt intresse) kring matchdagar. Detta forum samt Radio 1930 är allt som behövs eftersom det är här man får kvalitet och ibland även insider-information som varken Öster eller SMP kan bjuda på.