Ofattbart att inte starta Kricak, vår viktigaste spelare ihop med Wallinder under säsongen. Hur kan Robban rucka på honom i detta läget?
Gyamfi så ointresserad och visar bara alibispel idag, inte första gången han är såhär svag heller tyvärr, ville ju inte va på planen idag. Hoppas man på allvar talar om för gubbarna i veckan att det inte är läge att slappna av än.