Inte säker men vill minnas att p19 under Friberg spelade 4-2-3-1. Det lär bli 2 sexor/åttor och 1 tia, istället för 1 sexa och 2 tior-som-oftare-slickar-linjen-än-hotar-centralt-för att-ytterbackarna-aldrig-går-på-överlapp-och-istället-glider-in-som-centrala-mittfältare). Inga större skillnader formationsmässigt, däremot vad gäller spelaravstånd, rörelsemönster m.m.
Jag gissar på:
Linus
Burra Wendt Uddenäs
Ask Hannes
Dennis Jatta Mattis Ray
CLP