Nu börjar ju serien faktiskt dela upp sig lite, lite västkustryck i toppen. Vore galet med Varberg, Falkenberg, Halmstad, Blåvitt, Öis, Gais och Häcken i Allsvenskan! På andra flanken Stockholmsområdet med Bajen, DIF, AIK, BP & Sirius.
Nä, imorgon behöver vi 3 poäng!