Zingo
Väldigt bra skrivet!
Nu har vi gjort en omstart, det är klart att laget behöver få lite tid på sig. Idag spelade vi rakare och det går inte längre att gömma sig. Ask, Uddenäs och 2xOlsson känns håglösa, feltajmade eller lite ur form. Wendt och Tamminen vill in i laget. Säkert Gamfi och Määenpää också.
CLP växer för varje match. Tycker det är en liten skillnad i sista 20 minutrarna. Det finns kamp och glöd, vi är inte tillräckligt bra, men vi ville mer!
Jag väljer att se detta lite ljust ändå!
Viktigast nu, våga bänka de som inte är i form!