Trodde ändå mer på det här laget, men det är så jävla håglöst. Nu har jag gett upp den här säsongen. Satsa på våra ungdomar och på dem som verkligen vill bära vår fina tröja, och bygg för nästa säsong istället för det här kommer aldrig att gå. Nu handlar det bara om att hålla oss kvar.