Igår mötte vi Barcelona, kändes det som.
Vi skulle ligga på rätt sida och stänga ytor. Och det gjorde vi sådär bra, men osäkerheten hur vi löser pressen när vi väl vunnit boll blev alltför svår med resultatet att vårt passningsspel inte blev bra. Vår vänsterback har aldrig känts mer vilsen i sitt positionsspel när vi blev pressade. Med boll blev det något bättre, ibland. Inga ljusglimtar i ytterspelet från någondera sida heller. Bollarna flög mest som missiler över dem.
Norrby på gräs blir något annat. Ingen lätt match, men på naturgräs ett långt mer tacksamt motstånd.