Tompo22 Lyssnar på Arpö. Elgens synpunkter om spelarnas inställning på planen fick mig att misstänka att Smp åkt till Söderköping istället av misstag (mötte Västra Husby i div VI östra Östergötland.) Men så kom han in på spelarkritik och DÅ började jag ana att vi var på samma match trots allt.
Give Friberg ett break, för f-n. TVÅ träningar …