Förväntar mig att alla som underpresterat sätt åt sidan, med andra ord så räknar jag med typ 11 nya idag, väldigt intressant.
Aldrig har väl ett såhär dåligt lag varit så nära en allsvensk plats, så varför inte ta chansen!
ut med allt som ta energi å in med allt som ger energi å kör!
Krossa!