El_barto Kan ändå tycka att det hittills i år varit stor skillnad mellan Starke och Dennis å ena sidan och Folsson och Ask å andra sidan. De två förstnämnda kämpar och visar inställning, även om de inte har levererat i närheten av mina förväntningar. De två senare, tillsammans med Uddenäs, uppvisar däremot en osedvanlig nonchalans på plan som gör en fruktansvärt frustrerad.
Sen, som jag skrivit tidigare, ser jag hellre Dennis som ytter då hans egenskaper är nyttiga där och in med Gyamfi eller Jatta på vänsterbacken. Ask och Folsson har bra ersättare i Wendt och Shakir i första hand (och Noah och MC/Hannes när skadeproblematiken är över).