Calle01 Uddenäs är vår startspelare som högerytter. Han har störst kapacitet och potential. Tammi startar bara när Uddenäs är ur slag. Förmodligen har den senare gjort bra träningar i veckan och då startar han.
Oldtimern Uddenäs tycker jag är största negativa övervakningen i år, tycker Tamminen borde spela, mycket farligare på kanten än uddenäs
Plantagenparkeringen Tamminen borde absolut spela idag. Uddenäs var ridå förra matchen. Fribergs laguttagningar är ett riktigt sömnpiller. Som lagerbäcks, man visste alltid innan vilka som skulle spela. Ta Ask i 45e, skriver det redan nu.
Plantagenparkeringen ComparN 2an nu.. Är ödmjuk, tycker det ser tufft ut för motståndarna och Tufa. Hade hellre sett att vi kört över Varberg.
PeterHansen Haha, exakt som mot Norrby. Dags att LC får sätta en framför EF också, även borta mot Oddevold var det ju på andra kortsidan. 🙂