Riktigt bra halvlek emot ett i och för sig svagt Värnamo. Jag gillar den här nya taktiken framåt och att spelarna nu tillåts skjuta. Nu kämpar alla max igen och det ger resultat direkt. Adjei gör sin bästa halvlek för säsongen, kul att se. Finns att jobba på bakåt, men de här anfallen med fart och snabba omställningar - det är så vi ska spela!