Zingo Old Chap Jag vill minnas att det var efter Falkenberg, för om jag minns det rätt skulle Viktor köpas ut därifrån men de var inte pepp på att sälja direkt.
Söder devve Enes la ner sin själ och väntade ett år på honom i Afrika med massa visumstrul för att få honom till Värnamo. Vet inte om man kan kalla det en miss från Östers sida men mad hade inte tålamod att vänta på honom och Värnamo var på väg uppåt då med Enes.
Zingo Villenyblom istället blev det Astvald Jag har sett många märkliga värvningar genom åren, men Astvald är fanimig topp tre "what the fucks". NonPhixion Christian Hemberg! Ge grabben en UEFA Pro-licens!
Oldtimern Största missaen var väl Jocke Björklund, glömmer aldrig när gammelgubbarna på läktaren sågade honom totalt i sin ungdom, så fel de hade,