Väl talat Friberg! De offensiva omställningarna o de självuppoffrande spelet bakåt med täckta skott likt sist får utgöra en grund som kommer göra oss svårslagna imorrn, gör vi det nog mer än hälften vunnet om än små marginaler som oxo nämndes. Utgångstips 1-2 med ±1mål båda lag, kan hoppas vi roddar hem alla 3 igen, sedan två ännu svårare bataljer innan uppehållet.
För övrigt håller vi på Kronblom o Snoka denna omgång, så hallänningarnas fåm kommer i gungning lagom till våra möten o glapp minskar...