antzzo Ingen uppdatering av skadeläget i truppen som man brukar göra inför match heller. Man slutar aldrig förvånas över de som styr det här laget
Szabo VV-Oppnasitt84 Mäenpää är skadad. Har även rapporterats om flera andra som haft känningar i veckan där det inte nämnts namn så Mattis kanske var en av dem. Filip Olsson klev av en träning också men han finns på bänken.
Anders Sääf Sr Lutar ju åt såld, annars borde något kommunicerats... Kricak vore en fullgod ersättare i så fall - tom bättre.
Calle01 Om Mattis är såld (vilket inte alls är säkert) missar han även matcherna mot Falkenberg och Varberg. Chansa och släng in honom på plan för bövelen! Intressant med Jatta från start.
Bollen81 Säljer man Mattias är man ju mer än lovligt dumma… Möjligtvis om man får ruskigt mycket pengar. Annars inte.
Ryltan Allt har ett pris. Även Mattis, får vi över 5 mille så sälj förutsatt att Mattis vill. Jag tror i o f inte han är såld.
Ryltan Hetast på träning startar tänker jag. De är i grunden tämligen lika både vad gäller kvalitet och erfarenhet.