143 inlägg efter 4-0-kross av Gif Sundsvall. Inte ett ljud från @oldtimern.
Däremot, i annan tråd, får vi veta att Östers seger mot Norrby inte var vatten värd.
Säger det igen: Hundra spänn till Tifogruppen från mig om @oldtimern kan hitta och formulera något minsta lilla positivt efter 1) Värnamo 3–0 och 2) Giffarna 0–4.