@Eckart sa:
@Villenyblom sa:
@Eckart sa:
@Villenyblom sa:
@Eckart sa:
@Villenyblom sa:
@Petter Bengtsson sa:
@Villenyblom sa:
@Oldtimern sa:
Westermark har väl fått en hel del chanser utan o direkt visa framfötterna tyvärr
Hela 86 minuter
Jag tycker att han just därför är svårbedömd. Han kommer in på slutet och springer mycket. Uppenbarligen är han ganska löpstark, men så mycket annat har jag inte sett i hans spel. Kan bero på att han har fått lite speltid och dåliga bollar att jobba med. Vad händer om han spelar från start? Det borde han få göra morgon.
Han är inte jättebra men han bidrar mer än vad Keene gör och det kan ingen säga emot
Det kan man absolut. Om inte stirrar sig blind på statistik utan ser helheten.
Jag har sett varenda match Keene har medverkat i den rödblå tröjan och sågade den värvningen redan från början (har belägg) och det är en oerhört medioker fotbollsspelare på alla plan utom det mentala(den mest "enklaste") och det säger även den avancerande statistiken och inte antal mål och assist. Man kan ha olika nivå på sina säsonger men grundkapaciteten är samma och med tanke på att han är 36 så blir han knappast bättre
Och vad säger statistiken om JW:s magiska insats?
Han snittar fler skott, vunna nickdueller i både antal och %, fler progressiva löpningar. Det räcker för att slå Keene i samtliga kategorier. Ingen jättestrålande insats men klar förbättring
Haha man kan bevisa allt med statistik tydligen. Vilka skott förresten?
Minut 6 och 9. Nästan fått iväg fler skott trots 450 minuters mindre speltid