Domaren så vansinnigt värdelös idag. Längesen jag såg en så bedrövligt dålig insats från en domare.
Men Öster ska kunna köra över ett trubbigt och självförtroendelöst Brage i a f. Feltänk av Velic att ha Örnblom på högerbacken. Gick alldeles för långsamt varje gång han fick bollen i uppbyggnadsfas. Däremot ska han spela. I min värld istället för Stenberg som var allt annat än bra idag.
Astvald är det tyvärr tack och adjö för nu. I alla fall för ett par matcher. Han visar vare sig fart, kunnande eller inställning. Helt annat spel med Pavic på plan.
Rochester hade förhoppningsvis bara en dålig dag. Likaså med Nico och Keene (nu är ju dock Keene avstängd nästa och Nico utgick skadad idag...). Westermark visade tyvärr ingenting heller. Blir att hoppas på att Alexandersson tillfrisknar snabbt.
Drott bra. Stulic helt ok. Likaså Calle och eventuellt Nordström och Silverholt. Resten av spelarna hoppas jag funderar ordentligt på vad de bidrog med idag.
Och Velic hoppas jag börjar tänka lite mer på att anpassa formationen efter motstånd. Och att våga byta tidigare. Och fundera på att sätta in kvicke och irrationella Zahirovic när spelet gått totalt i baklås.
Nu gjorde Hammarby i a f 1-0 mot K*F. Hoppas de kan bidra med att dagen inte blir helt totalt värdelös...