@xonitex sa:
@Slangen sa:
@ÖÖIIFF sa:
Våga satsa på de egna o ge självförtroende säger jag som fostrar bra juniorspelare i mitt lag, blir det bara 2 matcher så kan vi leva med det o ej förstöra självförtroendet hos Victor, som vi förhoppningsvis skall få upp som en stormålvakt med tiden. Kan Bielsa i PL kan vi i SE!
Frågan är ju vad som förstör självförtroende mest. Finns ju rätt stora risker med att kasta in Stulic om han inte är redo. Jag hoppas att han själv tillfrågas innan man fattar beslut. Men oavsett vilket måste vi ju ha en reserv på bänken om Mehic blir borta.
Köper ditt resonemang, men tror aldrig en målvakt skulle tacka Nej till att få speltid. Det är hans chans, hans tid.
Frågan är ju lite vad som har sagts mellan Velic/Victor där givetvis Rasse har en viktig roll. Kan ju vara så att han redan vet om att det kan komma in en ny om Mehic skadar sig, speciellt för en längre tid, så svårt för oss att spekulera om. Men är det sagt att Victor är andrakeeper o SKALL stå alla matcher då Mehic är skadad så SKA han stå nu också, sedan om det initialt blir en belastning för laget en annan femma....