Tjena gänget, nu har jag, med hjälp av Radio 1930, hittat till tråden.
Vill inleda med att tacka för hjälpen med att sprida enkäten. Har, i skrivande stund, fått in närmare 800 svar vilket såklart är helt fantastiskt, och extremt nyttigt i vårt arbete framåt.
Vad gäller utvecklingsförslagen så suger jag åt mig som en tvättsvamp, värderar och ser vad och hur vi ska implementera!
Jag har bjudit in representanter för East Front till att träffas och diskutera evenemangen för nästa säsong. Vågar lova att det kommer hända grejer, och det kommer ske många förbättringar. Det sportsliga ska jag dock inte kommentera, det finns det andra som sköter ????. Men vad gäller evenemangen så jobbar jag redan nu med kartläggning av nuvarande evenemang, se vad vi kan behålla, vad vi kan renovera och vad vi behöver bygga nytt. Fysiska ombyggnationer har jag extremt lite att säga till om, men jag tar med feedbacken till ansvariga!
Det viktiga för min del, som jag sa i Radio 1930, är att vi får med oss er supportrar på utvecklingståget, så till den milda grad att vi vill att ni ska vara minst lika drivande i detta som vi. Sen kan vi inte alltid genomföra exakt allt, och det hoppas jag att det finns förståelse för. Men redan nu håller vi på med massa roliga idéer, förnya kioskerna, bygga om souveniershopen, ge matcherna olika teman. Kan hinta lite om att en match i vår kommer vara "Invasion Växjö" där vi pushar lite extra för att exil-ÖIFare ska hitta till Växjö för en helg!
Nu ska jag skjutsa Wibbe till stationen!
Trevlig helg!
Framåt Öster!
Gustav Thiel