Sääf Sr ping ping! Ni får en vecka extra, iaf. Ni behöver väl det i vanlig ordning. Så, tagga till nu! Det kommer ju gå åt helsicke nu efter en sån start, så låt oss glädjas i texten iallafall. 🙂
Hansen Sääf Sr Är nog lite mycket sånt arbete just nu med både grejer till Hansens Hörna och Östertian men plocka gärna ihop något av det sistnämnda som finns här på sajten: https://www.eastfront.se/quiz/
Sääf Sr Hansen KAnd u inte du plocka samman något från de båda kanalerna? Lättare för dig tänker jag?
Jockeluring Har nu läst nya numret av ÖN tre gånger (får tre ex, sonen och hustrun rör inte sina). Det MÅSTE ju vara Sveriges bästa supportertidning. By far! Det jag älskade mest var makeovern av Ka*mars logga. 🤡 😎 ❤️
Sääf Sr Jockeluring Härligt! Tre läsningar låter rimligt! Men - den största frågan är väl ändå vara - HAR MATTAN FÅTT?
Hansen Hade suttit och drömt om ett Påsk-ÖN och alla dess ikoniska stenstatyer uthuggna i en isolerad miljö men får istället sitta och drömma mig bort till någon avlägsen ö som t ex Påskön och dess ikoniska stenstatyer uthuggna i en isolerad miljö.
Jockeluring Jag kan på begäran starta ett 0771-nummer man kan ringa så läser jag högt ur senaste numret för 19.90 i minuten. Varning, jag läser långsamt! 😎 😴