Platini Jobbigast är ändå ett Öster som inte tål press. Jag hade nästan glömt hur illa det kan se ut.
BKBiceps Mattis imponerar också. Riktigt fina fötter! Oväntat. Ammar klart sämst, som vanligt. Alexandersson riktigt stökig med bollen
Peter_Hansen Adolfsson känns fin med fötterna trots fördomen att en superlång mittback kanske mest bara köttar och nickar.
JFA Mattis gör en finfin insats, bör få chans i serien också. Nordström också flertal fina aktioner, kanske lite svag defensivt? Anfallaren fick komma lite för lätt förbi honom vid den skottsekvensen. Zahirovic lovar gott, tycker pavic visar klass. Tänker inte kommentera Ammar eller Silka mer än att jag är glad för Rochester och Drott.
Oldtimern Första gången man ser öster i år, kul, men men 3 svaga kort lundgren , silka o Ahmed , bedrövliga helt enkelt, silka o Ahmed tävlar om vem som är sämst, vill vi vinna kan man undra tveksamt,
Peter_Hansen De blonda fyrtornen Örnblom & Adolfsson känns som ett mittbackspar jag vill se i åratal trots att jag ännu inte sett dem spela ihop.
Slangen @Villenyblom sa: Mattis har lika bra om inte bättre passningsfot än vad Lunkan har Säger inte så mycket...
uppochner @Peter_Hansen sa: Hur mycket publik har de? 50? För att de är från lägre division? ALLA lag får ha max 50 i publik sedan en tid tillbaka och BoIS har valt att lotta ut platserna till dom som sedan tidigare köpt årskort.
Peter_Hansen @uppochner sa: @Peter Hur mycket publik har de? 50? För att de är från lägre division? ALLA lag får ha max 50 i publik sedan en tid tillbaka och BoIS har valt att lotta ut platserna till dom som sedan tidigare köpt årskort. Man undrar varför Öster inte gör så då. Trodde elitfotbollen bestämt att inte göra så.
Peter_Hansen ”Öster var i final 1991 så det var ju inte så länge sedan..... jo det var det ju, det var typ 30 år sedan” Kommentatorn sparar pengar genom att svara sig själv som bisittare. :)
Manne Sjukt att Alexandersson och Henningssons fötter/teknik tagit dem till elitfotbollen. Bra pannben, antar jag.