@Calle01 sa:
@xonitex sa:
@Calle01 sa:
@xonitex sa:
Nilsson ej uppsatt som avstängd på SvFF längre, väl medveten om att deras hemsida saknar en hel del funktioner och trovärdighet.
Hoppas vi kör Stulic med oavsett.
Ja du tyckte väl att vi ska lira med Mattis o Casper också? ;)
Nej angående Casper ställde jag en fråga om hur nära han kan vara. Jag utgår ifrån att Mattis är bättre än Månz. Du har väl gett Nilsson, Månz och Stenberg toppbetyg i EF Trophhy under säsongen?
Jag vet inte hur du kan utgå från att att Mattis är bättre än Månz när han gjort fåtalet matcher i Östers IF, samt varit skadad hela våren. Som jag ser det är hans väg in i elvan om Stenberg/Månz är borta och han gör det riktigt bra. Att folk ropar på Stulic kan jag inte heller förstå, citerar del av Bissans inlägg i Utsikten - Öster-tråden.
”Dessa återkommande försvarsmisstag måste vi få bukt med. Vid 1-1 igår är Stulic först helt fel ute när han skriker att han ska plocka bollen (hade han aldrig hunnit), Silverholt gör sedan fel som försöker passa Stulic i nästa läge och dessutom slår en alldeles för dålig passning och Berg missbedömer helt bollen i sista skedet, han hade enkelt kunnat glidtackla ut bollen till hörna om inte annat.”
Att rotera sönder i bakre (med nuvarande trupp) led löser inga problem. Tror snarare det skapar nya.