VV-Oppnasitt84 Fan också. Han räddade ju straffen iaf. En sån straff vi fick med oss mot öis typ fast lite mer tveksam kanske?
Slangen @jon sa: alla lag är väldigt svaga på att försvara efter straffräddning. ofta enkelt att slå in retur Straffskytten har ju ett antal meters försprång också. Omöjligt att hinna först på den om man inte tjuvar rejält.
Tompa @jon sa: alla lag är väldigt svaga på att försvara efter straffräddning. ofta enkelt att slå in retur Svårt att hinna före straffskytten.
VV-Oppnasitt84 Örnblom lite svajig och Lunkan redan gult gör mig lite orolig. Annars känns det som att vi kommer ta detta.
jon @Slangen sa: @jon sa: alla lag är väldigt svaga på att försvara efter straffräddning. ofta enkelt att slå in retur Straffskytten har ju ett antal meters försprång också. Omöjligt att hinna först på den om man inte tjuvar rejält. Tycker att skytten har sån fördel vid straff ändå att spelet borde blåsas av vid räddnig oavsett retur. som i straffläggning
ÖIF135 @jores sa: Örnblom lite svajig och Lunkan redan gult gör mig lite orolig. Annars känns det som att vi kommer ta detta. Lundgren mer svajig, hänger inte med alls
VV-Oppnasitt84 Nu fick Lumbana också gult så nu är jag inte lika orolig längre. Risk för ytterligare gult där med.
jojolaget @ÖIF135 sa: @jores sa: Örnblom lite svajig och Lunkan redan gult gör mig lite orolig. Annars känns det som att vi kommer ta detta. Lundgren mer svajig, hänger inte med alls Känns igen, trots att han spelar på sin högsta nivå..