Peter_Hansen @jores sa: @Peter Sheriffen avstängd För snack va? Onödigt. Konstgräs i Sundsvall va. Taktiskt. :)
VV-Oppnasitt84 @Slangen sa: Den här domaren känns inte helt stabil Nä, håller med. Blir inte förvånad om vi får se minst ett rött idag.
VV-Oppnasitt84 @Peter_Hansen sa: @jores sa: @Peter Sheriffen avstängd För snack va? Onödigt. Konstgräs i Sundsvall va. Taktiskt. :) Ja fast lite tidigt i matchen för en taktisk varning kan jag tycka.
Peter_Hansen @Plantagenparkeringen sa: Plus till mortensen idag. Han väl gå till typ Falkenberg inom ett år.. ;) Helsingborg brukar väl snarare vara kåta på att sno Östers lirare och här har de en som har rutin på att tura med HH Ferries dessutom.
Slangen @ÖIF135 sa: Domaren blåser för allt, yarsuvat skulle också haft gult Har bara blåst för en av tre typ likadana handssituationer...
Peter_Hansen @Tompa sa: Var är Oldtimern i dag? svag är kommenteringen på smp, det stör keen verkar osynlig av vad jag hör gais hr vi väl alltid haft svårt för allt går t hlvete det gör
Tompa @Peter_Hansen sa: @Tompa sa: Var är Oldtimern i dag? svag är kommenteringen på smp, det stör keen verkar osynlig av vad jag hör gais hr vi väl alltid haft svårt för allt går t hlvete det gör Har du besök?
Ronnie > @PeterHansen sa: @Tompa sa: Var är Oldtimern i dag? svag är kommenteringen på smp, det stör keen verkar osynlig av vad jag hör gais hr vi väl alltid haft svårt för allt går t hlvete det gör =)
Valance @Tompa sa: Var är Oldtimern i dag? öster ä väldigt svaga gais kommer att vinna som vanligt!!!!! alting gå alti åt helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peter_Hansen Sundsvallsborna får räkna med regn nästa helg när Öster och deras skyddshelgon Regnguden kommer på besök...