@Knugen sa:
@Petter Bengtsson sa:
Lika bra att dra igång en särskild tråd i detta ämne. Då slipper vi gå utanför ämnet i andra trådar. Tanken är inte bara att vi ska ösa ur oss vrede över hackande bild (men det också, när det är befogat), utan också ha åsikter om kommentatorer (ofta ganska bra, tycker jag) och andra delar av DPlays bevakning av Superettan.
Dplay suger så mycket och kostar så mycket så jag betalar inte 350 kr i månaden för den där laggande skiten som dom säger ta mig fan hela tiden och lovar att dom ska fixa men det är samma jävla visa varje jävla match så jag skiter i det nu, jag följer då matchen hellre på radion
För min del har det funkat utan problem sändningstekniskt efter premiären. Sen har det varit en hel del strul med grafik där det länge var genomgående fel men även detta tycks sakta men säkert bli något bättre.
Tycker också appen är sämre än CMores variant, svårare att få överblick. Ett märkligt fel tidigare var att lagen ofta fick fel klubbmärken på tumnagelbilderna, så att Öster-TFF kunde representeras av en bild på ÖIS och VSK:s klubbmärken. Mycket förvirrande. Detta verkar ha varit så svårt lösa att de nu helt släppt idén med att ha klubbmärken på tumnagelbilderna.