Slangen @ÖIF135 sa: Ni som klagade på Örnblom, hoppas ni är jävligt nöjda Örnbloms missar i den matchen blir ju iofs inte mindre av att andra gör misstag nu.
Peter_Hansen Nu börjar det tyvärr lukta kris. Vi skulle ju försöka fixa en poäng här. Akropolis och Brage härnäst blir inte lättare och sedan ett rent bottenmöte med LSK.
Peter_Hansen @jojolaget sa: Har Petrovic nånsin satt ett inlägg på en Österspelare? Mot Norrby blev det dock bra när inlägget mot Alexanderson gick in i mål. :)
Peter_Hansen @Bonus sa: Sändningen funkar inte med Apple, tyvärr. Enligt Dplay Men vad synd då. De kanske kan fixa det istället för att skylla på andra produkter, alla andra kanaler funkar fint på Apple, t ex Netflix.
Peter_Hansen @Slangen sa: Hur är det tänkt att vi ska skapa målchanser? Svårt att säga, spelet är lite ryckigt på min teve.
NonPhixion @Zingo sa: Nytt spelsystem. Jag vet inte jag. Är det verkligen det? jag fattar ingenting hur de ska spela.
Zingo @NonPhixion sa: @Zingo sa: Nytt spelsystem. Jag vet inte jag. Är det verkligen det? jag fattar ingenting hur de ska spela. Jag ser det som en 4-4-2.
Slangen @Peter_Hansen sa: @Slangen sa: Hur är det tänkt att vi ska skapa målchanser? Svårt att säga, spelet är lite ryckigt på min teve. Vår spelidé såhär långt verkar vara två-tre passningar i på egen planhalva och sen en långboll till ingen
Petter Bengtsson Har just frågat DPlay vilken ersättning jag ska få. Blir det något talar jag om det här.