Peter_Hansen @Petter Bengtsson sa: Har just frågat DPlay vilken ersättning jag ska få. Blir det något talar jag om det här. Tack för du orkar bry dig, har redan gett upp på den leverantören
Mapet Bra gjort Petar o Simon. Ett särskilt tack till deras matchovane målvakt Wicks för det målet. Snacka om otajmad.
Mapet Fin passning av Mortensen på en fint löpande Petar, som dock (som så ofta) ska behandla bollen en gång för mycket. Tänk om Petar lärde sig att trycka till en rejäl passning på första-touch, innan backen hinner dit för att täcka.
Peter_Hansen Calle är otroligt långsam jämfört med hur snabb han upplevs vara. Förlorar alla löpdueller.
jojolaget @Peter_Hansen sa: Calle är otroligt långsam jämfört med hur snabb han upplevs vara. Förlorar alla löpdueller. Tycker han har tappat i det mesta.
Slangen @Peter_Hansen sa: Drotts inspel! Drotts passningsspel öht den här säsongen har ju genomgått en förvandling.
Peter_Hansen Då tar vi den här poängen och åker hem. AFC ser rätt mycket ut som ett bottengäng enligt mig och de ska vi inte bjuda på någon trepoängare.
Szabo @ÖIF135 sa: Öster dominerar ju egentligen Yes, märks att mångas sändningar laggar. Ser ju fint ut. Mycket trevligt med två anfallare i boxen som ständigt är på rätt plats. Segt att Ahmed inte lärt sig av tidigare misstag bara.
Tompa Jag har Dplay via digitalboxen i mitt tv-abonnemang hos Sappa. Där funkar sändningen som den ska. I appen med min IPhone är det kasst. Exakt likadant som premiären. Har vevat Ahmed framspelning vid 0-1 några gånger nu. Sanslöst! Man börjar ju undra........
VV-Oppnasitt84 Bedrövligt av Ahmed, i denna matchen också. Var ju bara en tidsfråga. Tror ändå vi kan knipa alla 3, afc är inget vidare faktiskt.
JanJosefsson Hej på er! Har inte sett så många Öster-matcher i år, men ser denna nu. Hur i helvete har Öster fått ihop de poängen de har med detta spel? Ofattbart! Ska man hänga kvar i Superettan med chansbollar, eller hur tänker tränarna?
VV-Oppnasitt84 Silka har ju fått mycket kritik under sin tid i öster, främst kanske för att han oftast spelar bollen i sidled eller bakåt. Men han spelar iaf nästan aldrig bollen rakt i gapet på motståndarna heller. Om sheriffen är borta nästa match vill jag fan hellre se Silka bredvid Drott än Ahmed. Om det nu inte går att sätta en lite mer offensivt lagd spelare på den positionen.
Slangen @jores sa: Silka har ju fått mycket kritik under sin tid i öster, främst kanske för att han oftast spelar bollen i sidled eller bakåt. Men han spelar iaf nästan aldrig bollen rakt i gapet på motståndarna heller. Om sheriffen är borta nästa match vill jag fan hellre se Silka bredvid Drott än Ahmed. Om det nu inte går att sätta en lite mer offensivt lagd spelare på den positionen. Ja Ahmed ska göra nått sanslöst bra i andra om han ska behålla sin plats i truppen nu.
Peter_Hansen @jores sa: Silka har ju fått mycket kritik under sin tid i öster, främst kanske för att han oftast spelar bollen i sidled eller bakåt. Men han spelar iaf nästan aldrig bollen rakt i gapet på motståndarna heller. Om sheriffen är borta nästa match vill jag fan hellre se Silka bredvid Drott än Ahmed. Om det nu inte går att sätta en lite mer offensivt lagd spelare på den positionen. Håller med. Silka är klass rakt igenom jämfört med Ahmed som det sett ut i år.
penseln Hur många minuter skall det gå i andra innan Ahmed assisterar till deras mål igen.Vi har ju en trebackslinje för Pavic är ju ingen back vilket alla utom Velic kan se.