Peter_Hansen @Wallberg sa: Två mål mot noll för Östers favör är mitt vattentäta tips för kvällen. Minst ett av målen på fast situation. Jag vill redan gnälla över att vi inte gör en massa spelmål.
Wallberg @Peter_Hansen sa: @Wallberg sa: Två mål mot noll för Östers favör är mitt vattentäta tips för kvällen. Minst ett av målen på fast situation. Jag vill redan gnälla över att vi inte gör en massa spelmål. Hela mitt inlägg är ett subtilt beklagande.
Peter_Hansen Väntar in klagomål på smp:s rapportering och varför ”keen är så svag, varför så ensam i boxen”... Fin fot på Ahmed. Ge honom bollen.
Valance @Slangen sa: DPlay får gärna slå på effektmickarna så man hör något annat än kommentatorn. Därför jag sa upp mitt abonnemang, de är en överpriserad skitprodukt
Valance @Wallberg sa: SMPs liverapportering suger. Står bara: Redan prenumerant? Bra! För mig så funkar den, prova annars att refresha sidan
VV-Oppnasitt84 Varför gå på kraft där Pavic? Många fina kombinationsspel från Öster nu som tar oss in i straffområdet gång på gång, kan bli straff om det inte blir mål.
Plantagenparkeringen Vill gärna se Andreasson in efter andra halvlek. Tror han skulle passa mot sitt gamla lag. Är bra playmaker jämfört med någon som jagar.
Sheriffen Egentligen helt fel att gnälla när starten i år överträffat alla förväntningar och man är helt klart starkare än Dalkurd men... Rochester... är han verkligen bra?
Oldtimern Verkar vara chanser på bägge håll, flera så kallade kanonräddnigar av östermålisen skulle vi inte vinna detta lätt,